אני יודעת שלא נהוג לעשות את זה בבלוגים. בלוגים מיועדים לטקטסים ארוכים ורציניים. אבל מדי פעם אני נתקלת בדברים קטנים שמקסימים אותי, ואני רוצה לשתף. ברירת המחדל המקובלת לכך היא פייסבוק, אבל אני לא רוצה לעודד אתכן לבלות יותר זמן בפייסבוק, להיחשף לפרסומות ולהסחות דעת, ולהעשיר חברה מסחרית שעושה צרות.

אז הנה כמה דברים שהצחיקו / הקסימו / שימחו אותי בחודשים האחרונים
(וכן, חלק מהלינקים הם לפייסבוק, כי שם חלק מהדברים מתרחשים):

זה הדבר הכי מצחיק בעולם: חתולות שמחבלות בתמונות תמימות

 

הנתיב לריפוי עצמי:
האשה המופלאה הזאת מתחילה לטפל. זוהי זכות ענקית לחוות את מה שיש לה להעניק.
אני אמנם לא אובייקטיבית, אבל התיאור באתר שלה מתאר היטב למה הפכתי לכזאת מעריצה גדולה שלה.
היא יודעת לעודד תהליכי שגשוג וצמיחה ופריחה באופן מדהים, ולהיות הכי קשובה שיש.
(ויש לה גם דף פייסבוק, מוזמנות לעשות לה לייק)

הדף הכי משעשע בפייסבוק

מועדון ארונות הקבורה: מקסים מקסים. במיוחד הסרטון.

"- אם כן, שב איתנו!
– לא, לא אשב
-למה?
– השכנים אינם טובים בעיני.
איך אשב אני, רובוט משוכלל דמוי-אנוש,
עם יונה שמחרבנת לאנשים על הראש?
נעלבה היונה, והרובוט הלך לו"

(דירה להשכיר 2030, לאחר הוספת קומה שישית במסגרת תמ"א 38)

וגם זה נחמד מאוד, כך שמעתי אנשים אומרות.

 

